onsdag 14. november 2012

Soverommet vårt



Jeg er ganske fornøyd med soverommet vårt, så jeg legger ut et par bilder foreløpig. Det gjenstår å lage en sengegavl, den er fortsatt på planleggingsstadiet... Jeg skal ta noen bedre bilder når den er ferdig. Nederst er et bilde fra prospektet, jeg synes jo selvsagt at vi har det mye finere ;) Hehe, smaken er som baken som vi alle vet...

Rommet har en meget behagelig grårosa farge, desverre er det blitt litt slitt, så jeg kunne egentlig tenkt meg å male et strøk i samme farge. Kanskje til sommeren...

Nattbordslampene er Lene Bjerre og takpendelen er kjøpt på 70% hos lysforum.no.



Maleriet er jeg helt forelsket i, det hang utstilt hos naboens kunstutstilling i sommer, og jeg så med en gang at dette maleriet skrek etter å få henge over sengen vår :) Det gjør virkelig rommet synes jeg - selv om det kanskje ikke burde være soverommet man henger opp kunst på først når man nettopp har kjøpt et stort hus???! Men når kunsten roper, så må man bare følge hjertet...

Lurer litt på om det senere må quiltes et sengeteppe som passer inn - det eneste som er så synd med sengetepper er at dyna blir sammenklemt og dårlig utluftet... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar