fredag 9. november 2012

Gavedryss


Leon fikk så mange fine hjemmestrikkede gaver da han ble født, jeg har så lyst til å vise frem de flotte tingene :) Øverst er babyteppet Leon fikk av min venninne Kristin, teppet er strikket i Drops Lima og måler ca 60 x 90. Midt på er det et hjerte og langs kanten hullekant med sløyfebånd. Deilig og varmt, dette var med på sykehuset og Leon var den eneste babyen som ikke brukte dyne :)



Denne flotte djevel-luen og tilhørende body fikk vi av min kjære stesøster Jenny. Jeg synes fargene var supere, og jeg brukte det mye sammen med hentesettet - fargene er fine sammen, ikke sant??? Vi fikk desverre ikke brukt settet mer enn i en knapp måned fordi vi fikk det litt sent, men det hadde nok passet fra han ble født tenker jeg.

Det kommer mer på denne posten, men foreløpig er det disse tingene jeg har fått dokumentert :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar