onsdag 14. november 2012

Gjesterommet 2


Vi holder på med siste innspurt på gjesterommet, her kommer noen smakebiter før siste finale. I dag gjorde jeg ferdig all maling, så sånn oppussingsmessig er gjesterommet FERDIG :D Det har ikke akkurat gått fort, men det ble bra. Jeg og mannen har funnet ut at vi synes dette er gøy, og at vi jobber godt sammen. Vi gleder oss til å ta fatt på neste rom :)

Over er et bilde av lampen i taket uten lys i - jeg er veldig fornøyd med denne lampa. Kjøpte den på 70% salg hos lysforum.no i våres. Trodde krystallene skulle være lilla, men det var fint med blanke også. Jeg synes den passer fint inn i rommet selv om den kanskje er litt mer moderne enn resten...


Tapeten som var på rommet før gjorde seg godt med to strøk maling. Synes ornamentene i tapeten passer godt inn i rommet.

En liten elefanthilsen fra elefanten i "skammekroken". Vi er veldig fornøyde med gulvet, Pergo vintage oak, long plank. Kjøpte tidligere i høst på salg på Maxbo. Lett å legge var det også :) I tillegg til litt flikking med malerkosten fikk jeg i dag satt på sånne aparatboksdeksler, hengt opp knaggrekke og gardinstang.

Nå gjenstår bare to-tre ting: tur på Ikea og Stoff og stil - gardiner, stoff til himmel og kommode. Jeg har også lyst til å male en Ikea krakk hvit og tapetsere den. Får se om jeg får fingeren ut og gjort det siste, men gardiner og kommode blir til uka tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar