lørdag 3. november 2012

Hengevugge



Her om dagen sydde jeg en hengevugge - jeg må nesten få si meg veldig fornøyd med resultatet :) Dette ble forresten en meget billig affære; stoffet, tykk kvalitetslin i en nydelig tåkegrønn farge, fikk jeg av mamma, og opphenget tok jeg fra en hoppehuske jeg fikk for en slikk og ingenting på bruktbutikken Zoé på Sellebakk. Slyngering fant jeg på halv pris på nettbutikken Krusedull.no, den nette pris av 34,50 + porto for 2 stk. Karabinkrok, sløyfebånd og sytråd hadde jeg fra før av. Rundt 50 kr for denne vakre vuggen er det vel ikke stort å si på! Man kan også henge den direkte i taket.

I første omgang skal ei venninne ha den, hun venter barn i april. Jeg har imidlertid tinget på den, så når vi får neste mann skal denne få henge i stuen :) Leon likte forresten svært dårlig å ligge oppi der, han hylskreik... Hehe, man må nok ta slik seng i bruk helt fra man kommer hjem fra sykehuset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar