søndag 16. desember 2012

Liten utedress til baby




En av mine gode venninner venter sitt andre barn i begynnelsen av april, og da jeg fant denne påbegynte dressen i strikkekurven fant jeg ut at den skulle bli til den kommende lille frøkna. Kanskje litt i varmeste laget for aprilbaby, men midt-norge kan være lumsk, så en god dress kan nok komme til nytte innimellom :) Ble den ikke søt? Jeg har ikke strøket den ennå her, ser at maskene fra den gang jeg brukte settepinner er litt ujevne. Nå har jeg nesten utelukkende gått over til magic loop - det fungerer mye bedre synes jeg! Nå håper jeg bare de vordende foreldrene blir fornøyde :)

Her er oppskriften:
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b16&d_id=15&lang=no
Den er strikket i Drops Andes, naturhvit og gammelrosa på pinne nr 8.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar